<

Q & A – RO’s Torv+

Q & A – RO’S TORV+

 

Hvilke fordele får jeg ved at være medlem af kundeklubben RO’s Torv+?

Du får masser af gode tilbud og rabatter i mange af vores butikker, og bliver inviteret til forskellige spændende arrangementer flere gange om året. Der uddeles 500 medlemsgaver hver måned, du kan deltage i konkurrencer og shoppe udsalg før alle de andre – og meget meget mere.

 

Hvordan kan jeg tilmelde mig?

Du kan nemt tilmelde dig på vores hjemmeside, og vælge enten at få kortet tilsendt eller selv hente det i Centerinformationen. Du kan også tilmelde dig i Centerinformationen næste gang du besøger RO’s Torv, og få kortet udleveret med det samme.

 

Koster det noget at være medlem?

Nej, det er helt gratis!

 

Skal jeg være 18 år for at være medlem?

Nej, det behøver du ikke. Men personer under 18 år skal tilmelde sig i Centerinformation – ikke på hjemmesiden. Husk at medbringe dine forældres samtykke.

 

Er kortet personligt?

Ja, det er personligt og kan inddrages ved misbrug.

 

I hvilke butikker kan jeg bruge kundekortet?

Du kan bruge kortet i rigtig mange butikker – du kan til enhver tid få et overblik på rostorv.dk/kundeklub.

 

Kan jeg bruge kortet andre steder end i butikkerne og Centerinformationen?

Nej, kortet gælder kun på RO’s Torv.

 

Hvor kan jeg se, hvilke fordele jeg har?

På bagsiden af dit kort er der en QR-kode, som du kan scanne med din smartphone – den linker ind på siden med alle tilbud og rabatter. Du kan også selv gå direkte ind på vores hjemmeside rostorv.dk/kundeklub og se alle fordelene, ligesom du modtager et nyhedsbrev ca. hver 14. dag.

 

Får jeg besked, når der er nye fordele for mig?

Ja, vi sender et nyhedsbrev ud ca. hver 14. dag med alle de nyeste tilbud, rabatter og arrangementer.

 

Jeg er kun interesserede i fx tøjrelaterede fordele – skal jeg så modtage information på mail om alt det andet også?

Det behøver du slet ikke. Når du opretter din profil, har du mulighed for at sætte kryds ved de emner eller butikker, som interesserer dig. Så er det kun det som interesserer sig, du vil høre nærmere om i det nyhedsbrev vi sender til dig. Du kan til enhver tid ændre i dine valgte interesser.

 

Kan jeg framelde mig nyhedsbrevet?

Til hver en tid. Så skal du bare selv huske at gå ind på rostorv.dk/kundeklub og holde dig ajour, så du ikke går glip af de gode fordele.

 

Jeg har fået ny mail eller adresse, hvad gør jeg?

Du logger ind på rostorv.dk/kundeklub med din mail og selvvalgte kode. Her kan du ændre alle dine oplysninger og interesseområder.

 

Mit kort er blevet væk, hvad gør jeg?

Næste gang du er på RO’s Torv, kan du gå op i Centerinformationen, så udsteder de et nyt til dig.

 

Kan jeg blive medlem, når jeg arbejder på RO’s Torv?

Det kan du i hvert fald. Men du kan ikke deltage i konkurrencer eller modtage medlemsgaver, da de er forbeholdt vores kunder!

OM RO’s Torv+